april april!

bloggen har ju inte fungerat på ett tag, men pallar inte dra upp allt som har hänt dom dagarna eller så. men börjat skolan igen, suck.. och sen har det väl inte hänt så mycket mer.

idag är det ju första april. men det är inte direkt någon som har lurat mig, haha, skönt. eller jo, simon, men det var ju inte värsta skämtet så räknas inte ;)
men vi började tolv idag, fett skönt, så tog kvart över elva tåget med sofia & johan och i tidningen stod det något om att sådana där foppa-skor var förbjudna på tågen för dom drar till sig statisk elektrisitet ;s fett stört! så istället då, då har sl "kommit på egna" skor (snacka om plakat!!) som ser exakt likadana ut, men dom finns inte i likadana färger, och så står det ett stort jävla SL märke på ;s men nu berättade jag det precis för roger, och han ba "det är ju ett april-skämt! alla går ju runt i plastskor!! pucko.." HAHAHA! aja, nu har jag skrivit allt i onödan och jag tar tillbaka allt (a) förlåt! jag som är blond, haha.
men iaf, dagen började med ekonomi och den gick smidigt, gjorde inte mycket. sedan gick jag&towe och köpte macka och satte oss och käkade den, sen kom sofia. efter det hade vi matte, så sofia gick till sitt klassrum och jag&towe gick till vårat och den ända i klassrummet var ingela, matteläraren, så towe utbrister "INGELA! jag tror jag är gravid..!" ni skulle sätt hennes min :D HAHAHAHA var så sjukt kul, höll på och skratta på mig alltså!
och efter matten slutade vi. fett skönt. så tog bussen till stationen med johan och väl hemma kände jag hur huvudvärken bara växte och växte.. och nu ska jag snart äta, sedan blir det bara att ligga i sängen och läsa ut min engelskabok, suck.. nej, nu kallar andra plikter, men nu har jag fått skriva för idag iaf.

/ E, luras du så luras jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback