ante påminde mig!

hahaha, faktiskt. hade glömt att blogga, sen pratade jag med ante och då påminde han mig, så tacka honom alla mina trogna läsare, höhö.
dagen var som jag trodde. började med ekonomi, då var det att man skulle göra en uppgift. vi började med en ny grej idag, bokslut, och värkar dubbelt så mycket lättare än bokföring så detta kommer nog bli bra tillslut ska ni se.
efter ekonomin, som gick väldigt fort! så hade vi matte, då började vi också med något nytt, sannorlekhet, och det var faktiskt också ganska lätt, eller nu i början iaf. blir väl svårare sen, som allt annat. under matten bestämde även jag, sofia & johan att vi skulle ha saw - maraton på fredag, så det blir nog as nice :D om det blir av det vill säga.
och efter matten hade vi italienska. den lektionen brukar gå sjukt långsamt, men idag gick den faktiskt fort! och jag hann med 15.55 bussen och åkte med helene och filippa. fick lite ögongodis på vägen också ;) höhö.
väl hemma gjorde jag inte så mycket. har kollat på andra avenyn avsnitten denna vecka, och nu gör jag inte så mycket. och ikväll får vi se vad som händer. blir att jag åker till skolan halv nio imorgon iaf, börjar egentligen tio, men glömde ekonomiböckerna i skolan och vi hade läxa, allt är johans fel! ;o så det får bli så.

/ E, sho lo lo lo

Kommentarer
Postat av: Ante

Ingen som har tackat mig :(

2008-04-16 @ 19:02:28
URL: http://www.andreasrytterstam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback