ännu en måndag

och nu är denna måndag avklarad också! känns skönt. började halv nio med aktiekunskap, då satt vi och deklarerade, och när man visste hur man gjorde var det inte alls svårt, så det var lungan. och efter det hade vi idrott, då skulle jag & sofia hålla i våran lektion, och det visade sig att det bara var vi som hade gjort det så.. aah, vi gjorde vårat iaf och nu är det avklarat! det är skönt iofs, men har man en läxa så ska man väl göra det när den ska vara färdig? så nu får resten av gruppen två veckor på sig att göra sin lektion, och sen ska dom visa upp den den 5 maj, kändes lite.. aja, vi har gjort våran iaf! och det gick helt okej, får g på den iaf sa våran lärare, och det är skönt!
efter idrotten hade vi lunch, det vart makaroner och köttbullar, så det var nice! efter lunchen gick jag, sofia & natalie och kollade på trippelbollen, och ubg vann matchen vi såg :D sedan var vi tvungna att gå, skulle ha livskunskap, och det gick ganska fort, gjorde inte alls mycket. disskuterade vad vi skulle göra åt det oprovocerade våldet om vi var politiker och hade hur mycket pengar som helst. kom fram till en del saker som skulle behöva göras, men också en del som känns helt oviktigt. sen en del självklara saker så, aah. vi hade inte hela livskunskapen så vi gick tillbaka till idrottssalarna och kollade på trippelbollen, hade en 45 minuters rast, men sofia gick och skrev prov, då gick jag till media för att se om sebbe och david var lediga, om dom ville med och kolla, och då kom sara fram till mig och undrade om jag ville vara modell, och sure tänkte jag. det var något om mänskliga rättigheter typ, så hon skulle fotta människor som blev uppätna eller något, så jag skulle skrika och stäcka ut händerna, för sen skulle hon ha en hand runt om mig, som om någon skulle äta upp mig, haha. får se hur det blir! sebbe kom och höll oss sällskap i studion och sedan hängde han&david med mig till idrottsalen och vi fotade lite (blev klassad som en media elev av idrottslärarna, haha) och sedan började englekan. då läste vi en text, kollade på en tio minuters film och sedan slutade vi. så tog tre bussen med malin&hanna och mötte jessica&frida på tåget. och nu sitter jag här. ska packa till mamma, sedan slänga ner alla kläder i tvättkorgen, tvättstugan idag. skulle över till sebbe ikväll och kolla rec men vet inte om jag hinner nu, för jag måste ta tvättstugan för pappa har träning ;/ men vi får se! annars blir det kanske imorgon. och aik spelar ju idag, mot göteborg, SÅ KOM IGEN NU AIK! vinn detta nu!

/ E, mamma-vecka denna vecka!

Kommentarer
Postat av: THOWE

MOAHAHAH går inte så bra va ;)

2008-04-21 @ 20:47:37
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Anonym

det är SÅÅÅ bra att det är mamma vecka :D

2008-04-21 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback