ännu en evighetsdag

yepp, är precis vad det har varit.. så kommer bli riktigt skönt med helg nu! man kan säga att det är helg nu, för imorgon har vi respekt dag i skolan så är ingen riktig skoldag, så det är nice.
dagen iaf. den började halv nio med italienska. men först, min buss kom fem minuter försent imorse så jag höll på att missa tåget! fick springa från bussen och det gjorde så att jag hann med tåget precis innan dörrarna stängdes! men italienskan iaf, vi var väl typ fyra pers där idag, av typ 6 möjliga. gjorde inte så mycket, fick rita vårat hus hur det såg ut, beskriva det och så. gick väl bra. och johan, jag hade rätt, du hade fel! HAHA, nu är det sagt också!
efter språket hade vi info&layout, vi skulle ha prov. provet var på tio sidor! och det var väl inte sådär jättesvårt, men känner på mig att jag bara får g.. hon är så sjukt petig! så.. jag hann med nio sidor, och hann läsa sista sidan och jag VET att jag skulle ha klarat den uppgiften, men hann inte början innan vi slutade..
sen vart det lunch, var inte gott.. så vart fil för mig, och efter lunchen hade vi ekonomi, skulle göra två uppgifter men dom hade jag gjort igår så satt och spelade harpan på johans ipod, höhö, och sen började vi med något nytt. var lite krångligt men jag får ta hem böckerna över helgen och kolla igenom det lite grann, så kommer jag nog förstå.
vi fick sluta tidigare från ekonomin så vi hade en timmes rast, då passade jag & towe på att göra matte läxförhöret som vi "missade" förra veckan, och det gick sämst! så får väl göra om det eller ngt. och efter det satte vi oss med några och chillade, och halv tre började våran mattelektion. gick igenom något nytt, och tror jag fick häng på det, jesper hjälpte mig en hel del, så nu förstår jag! och efter det slutade vi så jag tog 15.42 bussen med sofia, david och vickan. tog sedan bussen hem med david och nu väntar jag på att pappa ska komma hem. då ska vi ner och handla och sen ska jag kanske till sebbe och kolla film, får se hur det blir. skriver sen iaf!

och ska länka till min kära vän andreas :D konungen själv!
http://www.andreasrytterstam.com/

/ E, öööögongodis!

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha jag säger ju der erica, du ska inte ta den bussen ;) , hahaha

2008-04-17 @ 17:02:12
Postat av: ERICA

MEN detta är typ andra gången det händer :p + att jag hann ju faktiskt med tåget ;) MOHA

2008-04-18 @ 13:29:59
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback