ändrade planer

yes, det vart det. ewelina sa igår att pappas match var på vallen, men det var den inte så det var ingen match. men hon ringde och frågade om jag ville med till parken och leka med tove, och det kunde jag, hade ändå inget för mig. men hon skulle ringa när annelie hade ringt henne men ewelina har inte ringt ännu så.. väntar på det. men sen kvart över tre så ska jag möta jessica vid hundhagen och sen towe&pontus vid bussen, så ska vi kolla på innebandy i viksjöhallen. vet inte riktigt vilka som spelar, haha, men jessica frågade om jag ville med så sure, varför inte. vet bara att det är deras kompisar som spelar mot några iaf, haha. vilken koll.
och efter det blir det väl hem och plugga och sånt, måste gör det idag också. men nu tänkte jag gå över till mamma och se vad ewelina har för sig! skriver sen

/ E, party up in herre!

Kommentarer
Postat av: felicia0413

haha skit villken dag ;)
ha det så kul

2008-04-20 @ 13:39:59
URL: http://felicia0413.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback