1års kalas

kom hem ifrån skokloster för inte allt för länge sedan. vi kom dit vid ett tiden, och då vart det tårta och allt sådant som hör till. sen vart det en hel del busande med småbarnen och vid halv fyra tiden började vi åka hem. då åkte vi till ica och sedan hem. vi köpte mat och det slutade med att vi bestämde oss för att starta grillen första gången för i år. gott! så nu sitter jag på baksidan i det sköna vädret och känner grilldoften från grillen, och snart blir det förhoppningsvis mat. roger har precis tänt på så tar nog ett tag till.

ikväll vet jag inte vad som händer. vi får se, men kanske drar till sebbe & kollar film eller något. han snackade om någon fest i kallhäll, men det inte vad det blir. aja, nu ska jag spela lite på facebook och sedan äta god mat :D
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men ska nog kolla på pappas match iaf, sen måste jag plugga lite också, men inte mycket, för är ju lediga tisdag-måndag sen :D det är riktigt nice!

/E,
vårväder, i like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback