tisdag;

andra januari. januari, utan snö!? det är faktiskt skönt, men ändå, det känns lite fel. men idag då, jag vaknade vid tio (sov hos simon) och vid elva gick jag till elva och gick till ica med simon där sofia var, vi skulle plugga hos mig. simon bjöd på en korv :) och sedan så gick jag och sofia hem till mig och satte oss och pluggade tills nu, vi tar en paus och kollar på hey baberiba, jag såg det igår men pappa spelade in det igår så att camilla, hans tjej, kunde ge henne det till henens dotter för att hon hade missat det och det gjorde sofia också så vi kollar på det nu, så jävla roligt alltså! men nu ska jag nog gå och kolla färdigt på det, men ni får ha en jättebra dag allesammans :D <3


Dagens bra;
simon ;$
Dagens dåliga; 363 dagar kvar :p ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback