måndag; 2007!

nu är det 1/1 2007. och det känns jävligt bra! jag har läst mitt "års-horoskop" i  tre tidningar och i alla tre står det att jag kommer få ett jävligt bra år så vi får väl hoppas på det! men jag skrev inte igår, hade inte riktigt tid så jag skriver nu istället.
nyårsafton. det började med att jag vaknade vid elva och chillade tills klockan blev tre då jag gick till ica för att möta jessica och frida för att köpa lite läsk till kvällen och så. efter det så mötte jag simon vid viksjöskolan halv fyra och fick lite grejer och pratade lite och sedan jag gick hem vid fyra och gick till pappa för att städa mitt rum eftersom att sofia och filippa skulle sova hos mig och vid fem så åt vi middag och sedan vid kvart i sex så kom sofia och filippa och vi satt och pratade lite till klockan blev kvart över då vi gick till bussen för att åka till hanna där jessica, hanna, malin och frida väntade och dom skulle äta middag men jag hade ju ätit hemma. så dom åt vid sju tiden och efter det så förflyttade vi oss till vardagsrummet och satt och chillade och pratade lite. sedan så hittade hanna&jessica på någon lek och det slutade med att jag och sofia vann :D weei! och sedan spelade vi lite TP och kollade sedan på Grevinnan och Betjänten elr hur det stavas, höh. sedan så chillade vi ännu lite mer, dansade lite och åt efterrätt. sedan så piffade alla upp sig lite och vi klädde sedan på oss för att gå till fasterbolskolan där ridder, oscar och daphne väntade och vi skulle kolla på raketer. men vi gick där ifrån och rörde oss ner till ica där det var fullsmockat med folk. bland annat så träffade vi simon, jocke, thomas, martin och dom och vi pratade lite med dom och sånt och kollade på racketer och skit och det var skitmysigt! vi var vid ica till klockan två då vi började röra oss hemåt. med hem till mig följde sofia, filippa och simon, dom skulle sova hos mig och så, myspys helt enkelt :) vi somnade väl vid tre, halv fyra tiden. det va igår kväll då och det var en av dom roligaste kvällarna i mitt liv, så jävla skön kväll alltså! tack jessica, hanna, frida, sofia, malin och filippa för en jätte trevlig och lyckad kväll :)
idag då. vaknade vid elva tiden och låg och drog oss ända till två, hahaha, då simon gick ner till ica för att handla våran frukost vilket blev pizza till mig och filippa, hamburgare till simon och kebabtallrik till sofia, TACK SIMON :) och sedan så kollade vi på tv och pratade om gårdagen till klockan blev halv fem då alla gick hem. jag städade sedan lite och åt och nu sitter jag här, men nu ska jag fortsätta städa så ha det så bra och hoppas ni fick ett lykat nyår :) <3


Dagens bra;
igååår, lätt bäst!
Dagens dåliga; bakfylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback