16/1-07

fortfarande inget internet. så nu sitter jag och skriver på svenska lektionen, höh! inte särskilt kul men sitter vid datorn så det är chill.
igår. efter skolan så mötte jag simon, eller aah, han mötte mig på kungsängen station och så åkte jag med honom till han och var där i kanske 40 minuter, efter det drog jag hem hem och åt middag och efter det så gick vi upp till annelie och peter för att min lilla älskling tove fyllde ett år igår! hon var så fin. en klänning och en liten toffs i håret, åååh vad söt hon var! simon kom också upp till annelie ochblev presenterad för hela min släkt typ, det var ju lite pinsamt. efter det så följde simon med hem till mig ett litet tag och vid tio tiden gick han hem och jag gick upp och lade mig, blev äntligen en tidig kväll! skönt!
idag då.
nu går jag i skolan till halv fem, då kanske simon kommer hit och möter mig, yeey! och så åker vi hem tillsammans. senare ikväll så är det uggly betty och Greys anatmoy eller hur det stavas. men måste även plugga, har sammhälls prov imorgon så aah..

HA DET BRA <3

Kommentarer
Postat av: thowe

vem är simon ericA? ;)

2007-02-01 @ 11:11:01
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: erica

simon är min alldeles egna lilla älskling :D

2007-02-04 @ 14:23:52
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback